VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 2 april 2014

Gäsp

Det är verkligen såhär: det tar tid för min kropp att ställa om till sommartid...lägger mig tidigt men är ändå trött när klockeländet ringer! Fattar inte, när jag till exempel åker till Grekland så märker jag inget av att klockan ändras en timme? Fast just nu kommer jag inte ihåg om den går fram eller bak på semestern, hehe.



Kortsemester
Middagarna består av rester ur frysen, hyfsat gott men föga upphetsande. Dock ska jag (och maken) snart äta gott, på fredag ska vi först till min mamma i Piteå och sedan till Skellefteå och vår dotter och hennes sambo; och då blir det god mat hos alla det vet jag! Ska dessutom bli skönt med lite ledigt och lite luftombyte! 

Pajformar
Köpte nya små portionspajformar häromdagen. Slog också till på Filippa K:s nya kaffemuggar. Alltid något, hehe.

Ja, det är smör i formarna, ska göra ostpajer...måste alltid finnas i kylen!

Inga kommentarer: