VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

fredag 25 april 2014

Biljetter

Beach 2014 är ännu igång. Svettas på Friskis mest hela tiden...och snart är det dags för Äntligen fredagsgympa. Efter gympan blir det räkfrossa! Kändes enkelt och trevligt en sådan här dag när solen skiner från en blå himmel. Fick en värmechock när jag klev ut från jobbet och fick faktiskt ta av sjalen...

Häll
Ny spishäll är på plats, hoppas nu att försäkringsbolaget visar sig från sin bästa sida.

Biljetter och konserter
Jag är ett stort fan av Peter LeMarc. Han ger aldrig några konserter längre, han har scenskräck. Det är sju år sedan sist. Men nu ska han spela på Stockholm Music&Art Festival i augusti. Stor lycka på Lilltäppan och ännu större i förmiddags när jag fick mig två biljetter. Det blir nog en av sommarens höjdpunkter! Vill ha sommar nu...

Å andra sidan är det snart dags för Robbie Williams på Globen. En artist i taget!

Och detta röjande...
Helgen är vikt åt röj! Lördagen ska en massa prylar, stora som små, ej säljbara, ut på gården. Söndagen har vi släp några timmar och då åker skräpet på tippen. På måndag kommer mäklaren och ska måtta, typ, för husritning. Det blir energibesiktning och datum ska fastställas för fotografering och visning. Vi har fått in offert från en städfirma om visnings- och flyttstädning. Det närmar sig..! Och fort går det nu, när vi har så mycket att göra...

Hoppas ändå på grillning på lördagkväll!

Instagram
Jag finns på Instagram och heter tantmonkan. Följ mig gärna!

Sköt om er!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så härligt att e fram emot konserter min sina favoritartister! :)
Ni kommer säkert att hinna med allt innan huset ska säljas!
Ha en toppen helg!
Kramar!
//Lana

monkan sa...

Tack!
Kram/M

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Åh, konstert vore roligt att gå på. Jag får liksom aldrig tummen ur att köpa biljetter... kanske ska ta tag i det. :-)

monkan sa...

Hehe, det har blivit lite konserter en period nu! Men tänk på att jag och maken är själva nu, inga små barn hemma. Det gör allt så mkt enklare.
Var sak har sin tid! 😀