VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

fredag 15 augusti 2014

Äntligen fredag!

Hej hopp första (tråkiga!) arbetsveckan lider mot sitt slut. Ja, jag är på jobbet och väntar ut tid. Arbetar sakta. Inget kretskort med reparatör i sikte. Denna vecka har jag kokat soppa, kokat falukorv, kokat köttbullar i tomatsås och kokat kycklinggryta. Och allt har blivit gott..! 

Men snart kan jag knata hemåt och ladda för Äntligen Fredagsgympa. Har haft vissa svårigheter med vissa muskelgrupper t ex lårmuskler efter måndagens core-pass, hehe, men det är skönt vara igång med gympan.

I helgen måste vi ta oss i den berömda kragen och börja röja. På tur står en kattvind där vi inte riktigt vet vad som finns..! Kanske något fynd?

Instagram 
Jag finns på instagram och heter tantmonkan. Följ mig gärna!

Sköt om er!

Inga kommentarer: