VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

söndag 12 oktober 2014

Flyttat!

Så har vi nu hamnat i vår nya lägenhet! Så fort vi fått in alla prylar - via flyttgubbar - fick jag ont i halsen och blev rejält förkyld...antagligen när all stress släppte men det har inneburit en väldigt trött Monkan med dålig nattsömn. I natt sov jag hela natten, äntligen. 

Möblera
Nu har vi vardagsrum på hyfsad plats, kök och sovrum. Garderoben inredd, gäst/syrummet som förråd till dess att vi ordnat med mer förvaring. Haha, ni ska inte tro att köksskåpen räcker till alla mina saker..! 

Ikea
Så idag blir det en tur till Ikea för att handla förvaring! Mediabänk, vitrin, bokhylla (till mina fem kartonger kokböcker) och ett annat förvaringsskåp. Puh! Allt nedskrivet, hoppas att det går hyfsat snabbt.

Mat
Snart ska jag börja laga mat på riktigt igen. Längtar! 

Instagram
Jag finns på Instagram och heter tantmonkan. Följ mig gärna!

Sköt om er!

Inga kommentarer: