VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 23 september 2013

Retrofynd

Idag gick jag på ett annat step-pass. Hehe, snurrelisnurr, nä, skulle inte tro det! Men jag har bestämt mig för att försöka klara två olika...det är ju lite vanskligt för min hjärna, träna in två olika pass! Men jag tänker att jag ska få en snygg rumpa av att kliva upp och ner (och snurra...) på brädan. Jag kunde behöva en bättre rumpa. Fast och rund? Tja...kanske om jag steppar vidare! 

Cordinata är dess namn
Sprang över ett retrotyg häromdagen! Grönt med läckert mönster och det stod skrivet Monkan med stora bokstäver på det. Helt oanvänt! En dryg meter på dubbel bredd! Under hundringen... Det ska användas till stylingkuddar inför vårens husvisning. :-) 


Tråkmiddag
Ensam hemma ikväll, var rätt hungrig när jag kom från stepen och det fanns knappt något i kylen för jag hade glömt handlingslappen på bänken i morse och kom absolut inte ihåg vad det stod på den...så jag gjorde varma mackor med en ost som inte smälte och tröstade mig med en god kopp kaffe på det. Gick ju det med fast särskilt upphetsande var det inte.

Ett till fynd
Faktiskt köpte jag en tröja på Myrorna samtidigt med tyget (fast det kom från Röda korset) en randig Esprit-tröja för en hundring. 

Taget i lördags när solen sken på mig. Det har den gjort idag med men tillsammans med kyliga, starka vindar. Gillar inte.

4 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Snygg tröja på snygg Monkan! :-)

Härligt att du steppar vidare... heja, heja!

Tråkmiddagar har vi nog alla varit med om. Ibland vill det sig liksom inte eller finns inte saker hemma.

Kram

Mitt liv som fru L sa...

Du ska se att snart kommer du vara skitbra på step! Sådetså! Så fortsätt :)

Jättesnyggt och coolt tyg, väldigt du! Gillar tröjan också, superfin!
Å du är i vanlig ordning SNYGG :)

Kram C <3

monkan sa...

Tack! Helt ok vardagströja! ;)

Jag är envis. :-)

Kram/M

monkan sa...

Jag suger åt mig allt beröm! :-)
Så länge jag inte börjar gråta under stepen tänkte jag fortsätta...

Kramar/M