VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 28 juli 2014

Sola och bada

Nu händer inte det mycket om dagarna.

Det har blåst vansinnigt mycket ett par dagar med rejäla vågor. En dag slog vågorna över nedersta raden av solstolar; maken han precis undan med ryggsäcken! Jag satt uppe i tavernan med min bok.
Svårt fånga på bild, men vilka vågor vi haft!

Men nu har lugnet infunnit sig och det igenkännande Greklandsvädret har hittat tillbaks. Skönt. Så jag badade tre gånger igår...badkrukan hade kul!

Så vi solar, badar och äter, ungefär så kan man sammanfatta de här och följande dagar. Vi njuter och samlar energi till höstens flytt.

En dag blev maken sugen på pizza till lunch. Ojoj, vad gott det såg ut, men inget för mig...

Instagram
Jag finns på Instagram och heter tantmonkan. Följ mig gärna!

Sköt om er!


Inga kommentarer: