VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 23 juli 2014

Lugn och ro

Semestern här i Molyvos går i lugna fotspår. Här behöver ingen stressa. Det finns alltid plats i en solstol, på en taverna eller var man vill befinna sig. En lätt solbränna börjar skönjas efter de första dagarnas rosa skimmer, även jag har alltså fått lite färg som ser trevlig ut! Jag är inte mycket i solen, skugga under parasoll är mer min melodi och med en bok i knät! 



Sista dagen i Molyvos, i morgon blir det Petra, längtar efter att få återse den lilla byn. 

Vågornas efterspel
Har hämtat mig från sjösjukan men den har förföljt mig i mina drömmar på natten...har drömt konstiga saker om båtar och vågor...färdigbåtat för min del! 

Frukost
Nu är det dags gå ner till frukosten, sista morgnarna har jag lyckats få ägg och bacon. 

Instagram
Jag finns på Instagram och heter tantmonkan. Följ mig gärna!

Sköt om er! 



Inga kommentarer: