VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

söndag 27 januari 2013

Två tröjor

Tänk, när jag väl kliver in i syrummet så produceras två t-shirts i rask takt, dessa två är resultatet av en kväll...förstås inga avancerade saker, men sköna vardagströjor! Den lila är i kvalitén lite mellan vanlig t-shirt och college, vilket gör den mjuk och skön. Redan favorit!

Den beiga/bruna är sydd av lite rester jag behövde bli av med (som en frysrensning, typ) och lite typisk mig som ofta restar med tyger i mina kläder!

Så nu är det dags fylla på lite nya tyger. Hehe.

Bilderna är tagna mot gästdelen i vår walk-in-closet och provdockan köpte jag på Åhléns för att ha där! Den är dock i storlek 32, typ, (fått fixa lite för att tröjorna inte ska se stora ut på den, knappnålar...) men den är bara där för att vara läcker..!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Såååå fina! :)
Kram kram
//Lana

monkan sa...

Tack! ;)
/M