VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

fredag 6 december 2013

Robbie igen!

God morgon! 

Om tre timmar släpps biljetterna till Robbies konsert i Globen den femtonde maj. Den baseras på hans Swing-tolkningar - och jag gillar de - och jag kommer alltså sno åt mig datorn på jobbet vid halv nio och förbereda för biljettköp! (Har allt förberett, kollat mitt lösenord på Live nation och skrivit upp, hehe, inget får gå fel)

Men innan jag åker till jobbet ska jag äta frukost. 

Men tänk att jag får se honom live igen! Lycka.

Ostmacka, ägg med smält smör och en kaffe. God Morgon vid halvsexrycket...

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hoppas du fick dina biljetter :)
Ha en bra dag <3

monkan sa...

Nöjd tant fick två biljetter. ;-)
Kram/M

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Vad härligt att du fick tag i biljetter!

Jag har faktiskt aldrig varit på någon sådan konsert. Festivaler med live-framträdanden har jag varit på men det skulle vara kul att åka på en riktig konsert någon gång. Vet bara inte vad jag skulle vilja lyssna på, gillar ju så mycket. :)

Ha en trevlig fredag!
Kram ♥

monkan sa...

Vi är inte heller några konsertare egentligen! Robbie är ju en favvo men annars så...fast vi ska på Bo Kaspers julkonsert den 17:e! ;)

Kram/M