VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

tisdag 24 april 2012

Mycket nu...

Det här är en sådan där vecka när allt händer, typ...Igår måndag hade vi brandutbildning på jobbet, teori och sedan släcka eld! Men det var en bra kurs, han som höll i den gjorde den bra. Och man behöver påminnas.

Idag har jag varit på matlagningskurs, vegetarisk mat, hela eftermiddagen tillsammans med sex andra förskolekockar. Riktigt bra! Så jag har ätit morötter, potatis och bönor och ärter, kanske inte hela världen men jag får ett litet sug , f-n också! Well, well, i alla fall blomkålscurryn ska jag göra om till LCHF för eget bruk! Och varför kan jag inte äta morötter??? Ja det finns tillfällen när jag önskar att jag aldrig upptäckt LCHF...

Imorgon blir en hyfsad ledig eftermiddag/kväll, då får jag laga mat hemma, hehe. I kväll får resten av familjen äta det goda vegetariska från kursen...

Torsdag blir det möte på jobbet igen. Då ska jag träffa kockarna från min enhet, APT kallas det!

Hej vad det går!

Nu väntar en något senare gympa, klockan åtta och nästa gympa blir torsdag och fredag! Beach Björkvik 2012, jag ska ha en ny bikini när det är dags för Brasse-stolen!

Inga kommentarer: