VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 2 april 2012

Vinter?

Ja, aprilväder i alla fall! Så jäkla kallt, dunjacka, vantar och mössa och ända fryser man...

Mikromat till middag idag, fanns en låda med lördagens rullader i kylen, mums! Sonen hade passat på koka makaroner och steka (färdigköpta) köttbullar till sig eftersom jag var aningen sen och han hungrig och maken spelar (inte tittar!) hockey ikväll.

Tog itu med en (1) av de tio (10) gardinlängderna och har nästan klart en (1). Blev lite mörkt (alltså jag ser inte så bra om inte lampan är typ sjuhundra watt...) eller också skyllde jag bara på det. Blev i vilket fall som helst kaffesugen, så...och nu är det snart tevedags. "30 grader i februari", hemska serie som inte går sluta titta på...Gardinerna har ändock ganska hög prio nu under veckan och jag måste be maken om lov att slippa en renoveringsdag och sy istället...Det ska bli skönt med fyra dagars ledigt! Ledigt...?

Inga kommentarer: