VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

tisdag 29 oktober 2013

Easy cover

Nu har vi fått upp all easy cover - renoveringstapet - i fd syrummet. Tak och väggar ska målas i helgen. Jobba, jobba. Men nu har vi snart jobbat in förseningen som blev eftersom vi varit så förkylda. Vi har ett späckat schema, hehe, det var länge sedan vi var så här målinriktade...men målet är att få ut varenda spänn för huset! 

Vintertid
Denna och nästa vecka är de enda veckorna på året som jag går och lägger mig tidigt och går upp tidigt - och hyfsat pigg! - innan det blir som vanligt igen. Börjar gäspa vid åtta. Känner mig så väldigt mogen när jag går i säng vid nio-rycket på kvällen...ordentligt vuxen. Fast jag har roligare de andra fyrtioåtta veckorna. (De två återstående veckorna är när det blir sommartid och det gillar jag inte. Gäspar mig igenom dagarna och är hur trött som helst på morgnarna då.) Kan tro att jag är en ko. Typ. Och gäsp och godnatt!

Inga kommentarer: