VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 31 oktober 2013

Min pumpagubbe

Lekte lite på mitt jobb idag och gjorde en pumpagubbe som jag ställde på en stol utanför köket. De rara barnen brukar gilla det. Så även idag, jubel och frågor och de var imponerade av spindelnätet jag ritat på sidan! Men Marcus, 4 år, stod tyst och tittade länge på gubben. Till sist sa han: "Min pappa har gjort en som är mycket finare."

Där fick jag! (Jag borde sagt: men min ska komma och äta upp dig! Jag vet, det går ju inte.)




2 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Haha... barn säger verkligen precis de som de tänker på. :)

Jag har gjort en pumpagubbe en gång och det var riktigt svårt tyckte jag, men läckert när man tände upp den ute på trappen.

monkan sa...

Ja de är gulliga, hehe! ;)

Vass liten kniv fixar pumpagubben! Tyvärr kan jag inte ha ljus i den här. Rostade kärnorna så alla fick smaka.

/M