VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 19 mars 2012

En isande kall måndag

Vart tog den kommande våren vägen? Fy, vad kallt det varit idag. Ett tag snöade det vågrätt, huh! Tog ingen mössa i morse (man kan undra varför, jag fyser ju alltid om huvvet!) och fick dra upp kragen allt vad det gick när jag klev av bussen.

Släpade med mig träningsväskan - jag har ju inte en vanlig träningsväska, som vanliga människor, utan en plastig gratisväska i leopard - till jobbet idag och lyckades ta mig till gympapasset i kylan. Det är det tunga måndagspasset...fast det är kul! Nu börjar jag fixa armhävningarna, det är där jag är som allra klenast och det är alltid armhävningarna som är jobbiga...situps, nema problema!

Det är ungefär det som hänt idag. Åt gräddig kyckling med zucchini och sallad på jobbet och har ätit långfil med mysli och lite frökex med ost efter gympan.

Nu återstår bara serien "30 grader i februari" och en kopp kaffe innan sängdags.

Händelserik dag, eller hur?

Inga kommentarer: