VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

onsdag 21 mars 2012

Mycket ibland...

Ojoj, vad tiden springer iväg ibland! Var på föreläsning i går kväll, tisdag, om kommunikation. Sådär, trodde det skulle ge mer. Har lite svårt för när interaktiviteten med publiken blir för stor. Det blev den. (Vänd dig om och prata med den som sitter bakom. Våga göra annorlunda. Varför? Jag pratar väl med vem jag vill!)

Dessutom en aning förkyld igen (fan!), lite hänging men på benen. Har inte tid med sådant. I morgon ska jag till makens jobb och titta på fönster jag ska sy gardiner till. Och maken fyller år. Barnen på fika på kvällen och vänner på käk på fredag. Mycket nu.

Städat ikväll - på fel dag - så nu tror jag att det är torsdag! Gjorde till middag en kycklinglevergryta med creme fraiche och till det stekt zucchini och paprika. Riktigt gott.

Tidig kväll tänkte jag göra. ska läsa ut en bok och somna sött tänkte jag. Då är jag nog pigg i morgon!

Inga kommentarer: