VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

lördag 24 mars 2012

Kalas

Inte full sol ute men ganska skönt ändå. Vi ska ta en kopp kaffe ute när maken avslutat frukosten. (Jag åt uppvärmd pizza lite tidigare - som min frukost)

Förkylningen sitter i men är inte värre än att jag är på benen, men det är tråkigt att inte kunna gympa.

Sista dagarna har varit kalas, kalas. I torsdag på självaste makens fölsedag, var barnen med respektive här och fikade vaniljhjärtan och uuuuuuuuuuuuuuuuuuuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiui (detta skrev katten när han klev över tangentbordet...) prinsesstårta. Jag smakade lite fyllning och hade faktiskt ätit en liten bit schwartsvald tidigare på dagen. Inte bra. Nej. Hade en vaknatt sedan. Är det möjligt att det kan bero på det lilla lilla lilla avsteget - det var ju inte så att jag VRÄKTE i mig, vi pratar ju några tuggor bara! Jag vill inte det ska vara så. Blä!

I går var det lite fest för några vänner, vi gjorde det så enkelt för oss att vi beställde stora familjepizzor. Funkade kanonbra och jag hade gjort två plåtar med LCHF-pizza så även jag kunde festa! Och ville man fick man smaka...

Idag har jag bestämt mig för en ledig dag, hehe. I morgon blir det en av makens presenter. Han har fått tolv upplevelser av mig - en varje månad - som han inte vet om i förväg.

Ha en skön helg alla där ute!

Inga kommentarer: