VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

tisdag 6 mars 2012

Mätt som en plätt!

Ojoj, just hemkommen från gympa. Puh, jag hade förträngt hur jobbigt Annas pass är...hehe, men f-n vad kul det e!

Idag har jag (ännu) bara ätit två gånger...och klockan är redan 21.30 så nåt stort blir det inte. I morse så fick jag komplettera creme fraichen med färskost - nema problema! Men jag stod mig så länge på plättarna att klockan var halv tre innan jag åt lunch (gräddig köttfärssås med zucchini"pasta" och broccoli) och jag orkade inte allt...

Har ätit lite cashewnötter efter gympan, men undra om jag inte ska sabba hela träningen med en god kopp kaffe spetsad med grädde? (Det är kaffet jag tänker på!)

Fick en Burda idag som jag behöver titta i - har haft funderingar på att sluta prenumenera på den och så kommer ett toppennummer. Alltid så.

Har ett släng-projekt. Det är svårt men jag har bestämt mig. Alla tidningar äldre än 2011 ska väck. Puts väck. Huh! Började igår och ska fortsätta imorgon. Eftersom maken har hockeykväll tog jag mig också en ledig kväll. Ha!

Inga kommentarer: