VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

lördag 20 oktober 2012

Lördag på stan

Idag blir det staden hela dagen!

Makens överraskningspresent (han har en överraskning varje månad från det han fyllde år i mars till han fyller år nästa gång...)denna månad är ett besök på Franska vinmässan på Grand hotell, spegelsalen. Redan klockan tolv, haha, tidigt även för oss att dricka vin!
Tur de har ostar också..

Lite senare ska vi träffa min bror med fru och gå på Fotografiska.

Bjöd maken på en riktig frukost, Egg benedict och sedan plättar med bär och grädde! Så vi kan dricka vin...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken härlig dag ni har framför er! (Nästan är ledsen att jag inte bor i Stockholm... finns så mycket man kan göra, gå på och besöka i denna stad!)
Ha en toppen lördag!
Kram kram
//Lana

Sonja Kidron sa...

Vad mysigt att göra någonting tillsammans varje månad!
Det om något är verkligen någonting att ta efter! Vi behöver överlag helt enkelt bli bättre på att vårda våra relationer och UMGÅS!
Vinmässa låter som en förträffligt mysig aktivitet!
Hoppas ni fick det toppen!

Ha en härlig söndagskväll!
Kram Sonja

monkan sa...

Lana: Ja, en fördel bo i storstan om man vill göra saker. Jag älskar ju Stockholm, min stad, fast jag inte är född här! Men det är också lätt bli hemmablind, vilket jag försöker ändra på emellanåt.../Kram
Sonja: Ja, det gäller att vårda sina relationer! Vi har lyckats bra, snart har vi hängt ihop i trettio år! Fattar inte det, jag är ju bara 27... :) Kram