VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

måndag 15 oktober 2012

Tevekväll

Ikväll är min tevekväll! Först är det "Project runway, Sverige" - sista chansen för det i kväll, sedan ska jag bestämma om jag ska fortsätta se det, har lite jobbigt med Fahrmans googleöversättning av Heidi Klums repliker samtidigt som jag gillar att se de blivande designerna, hmm - sedan Gardells serie "Torka inte tårar utan handskar" och sist den amerikanska "Homeland"! Tre timmar i soffan, hör inte till vanligheterna minsann!

Efter mina äggtester så fanns det helt plötsligt sex äggvitor i mitt kylskåp. Och vad gör man med de när man inte längre äter maränger - i mitt förra liv var det aldrig problem med överblivna äggvitor! - så jag provbakar just nu ett matbröd med vitor istället för hela ägg. Få se hur det går!

Men nu ska jag ladda för teven, kanske till och med satsa på mjukiskläder..? Oj, oj nu tog jag i! Det blir i alla fall en god kopp kaffe och en ruta 85 procentig choklad!

1 kommentar:

Unknown sa...

Spännande med bröd på bara äggvitor! :)
Ha en fin kväll!
Kram kram
//Lana