VÄLKOMMEN IN I MITT GODA KÖK!

torsdag 27 december 2012

Nya skor

Jag måste vara butikernas bästa rea-kund. För om det jag vill ha inte är nedsatt så köper jag det ändå...och de här skorna behövde jag verkligen. Hehe.

Vi lallar på här hemma; ledighetskommiten. Igår storstädade jag syrummet som idag ska möbleras om och en armatur ska hängas upp. Om jag hinner ska jag börja på kuddarna till gästrummet annars tar jag det i morgon. Ledig, som sagt. No stress.

Årets julskinka var en ekologisk sådan och den har varit så god! Delar av den ska bli skink- och purjolökspaj till middag idag.

Skorna, ja. Förstår ni att de ropade mitt namn när jag gick förbi..? :-)

2 kommentarer:

Mitt liv som fru L sa...

Jag förstår verkligen att de ropade ditt namn ;) Skitsnygga skor ju!!!! förstår om du är nöjd!

God fortsättning :)

Kram C <3

monkan sa...

Hehe, jag är fett nöjd!!! Nästan så de står på sängbordet så jag ser de direkt jag vaknar...
Kram /M